SC EUROVENT Accesorii SRL

Str. Iancu Dumitru Nr. 6-6A, C1-Camera3
077190, Voluntari, Jud. ILFOV
Tel: (021)255.03.46 Mobil: 0727.734.068
office@eurovent.ro
www.eurovent.ro


Chestionar cod IMM12

Stimata doamna/Stimate domn,

Organizatia noastra realizeaza un studiu cu privire la gradul de utizare a planificarii strategice de marketing īn cadrul organizatiilor partenere.

Compania dvs a fost selectata sa participe la acest studiu datorita contactelor economice cu organizatia noastra sau prezentei datelor de contact in bazele de date publice. Acest chestionar este destinat conducerii organizatiei Dvs. (la el pot raspunde directorul general, directorul de marketing sau alta persoana cu drept de decizie implicata īn procesul certificarii), iar raspunsurile Dvs. vor fi confidentiale.

Completarea chestionarului dureaza aproximativ 15 minute.

In masura in care organizatia dvs este interesata de rezultatele acestui studiu, va stam la dispozitie prin intermediul modalitatilor de contact din antetul documentului.

I
intrebari
1
Care este principalul domeniu de activitatea al organizatiei dvs.?
industrie
constructii
comert
turism
transporturi
servicii
alt domeniu
2
Ce alte domnenii de activitate mai are īntreprinderea dvs.?
industrie
constructii
comert
turism
transporturi
servicii
alte domenii
3
Care este vārsta īntreprinderii dvs?
sub 5 ani
5-10 ani
peste 10 ani
4
Care este judetul si orasul sediului social?
5
Care este forma juridicaa īntreprinderii dvs.?
SA
SRL
alta forma juridica
6
Capitalul īntreprinderii dvs. este?
romanesc
strain
mixt
7
Numaarul de salariatti al īntreprinderii dvs. este?
mai putin de 10 salariati
10-49 salariati
50-249 salariati
mai mult de 250 de salariati
8
Cifra de afaceri realizata īn anul 2009 este?
pana in 2 mil. euro
2-10 mil. euro
10-50 mil. euro
peste 50 mil. euro
9
Clientii dvs. sunt?
persoane fizice
persoane juridica
persoane fizice si juridice
10
Realizati un clasament prin acordarea de note de la 1 (cel mai important) pana( la 6 (cel mai putin important) al urmatoarelor functiuni ale īntreprinderii dvs.:
Locul 1 Locul 2 Locul 3 Locul 4 Locul 5 Locul 6
A. Cercetare-dezvoltare
B. Comerciala
C. Productie
E. Financiar-contabila
F. Resurse umane
G. Marketing
11
Cāte persoane sunt īn prezent ...
angajate īn cadrul organizatiei
angajate īn activitatea de marketing, excluzāndu-i pe cei din activitatile de vānzari
angajate īn productie
angajate īn activitati de vānzari
angajate īn aprovizionare
angajate īn productie
12
Cum localizati desfasurarea activitatii de marketing īn īntreprinderea dvs.?
īn cadrul compartimentului de productie
īn cadrul compartimentului de cercetare-dezvoltare
īn cadrul compartimentului de aprovizionare
īn cadrul compartimentului de vānzari
īn cadrul unui compartiment distinct
13
Cat de importanta considerati ca este activitatea de marketing pentru īntreprinderea dvs.?
foarte important(a)...foarte putin importanta
14
Va rugam sa precizati ce importanta detin urmatoarele elemente pentru compania dvs.la nivelul central:
foarte important(a)...foarte putin importanta
misiune
viziune
obiective
15
Īn cadrul companiei dvs. exista domenii de activitate distincte care funtioneza independent ?
Da
Nu
16
Exista obiective si strategii de dezvoltare la nivelul comaniei?
Da
Nu
17
Īn compania dvs. se realizeaza o analiza a avantajului competitiv ?
Da
Nu
18
La nivelul domeniul distinct de activitatea exista misiune proprie acestuia?
Da
Nu
19
Realizati periodic o analiza a punctelor tari, slabe ale companiei dvs.precum si a oportunitatilor si amenintarilor in reletia cu mediul extern?
Da
Nu
20
Compania dvs. se adreseaza cu produsele sale ?
Nediferentiat - cu ofeta īntregii piete
Diferentiat - cu oferte separate mai multor segmente de piata
Concentrat - doar unui singur segment specializat (de nisa)
21
Segmentarea īn īntreprinderea dvs. se realizeaza īn baza:
experientei
cercetarilor de marketing
Alta metoda/tehnica:
22
Cine realizeaza segmentarea?
Proprietarul companiei
Directorul general
Directorul de marketing
Alta persoana:
23
Cine aproba alegerea pietei tinta?
Proprietarul companiei
Directorul General
Directorul de Marketing
Alta persoan?:
24
Cāt de des compania dvs. schimba segmentul sau segmentele de piata ?
Trimestrial
semestrial
anual
īntre 1 si 3 ani
peste 3 ani
nu schimba segmentul
25
Compania dvs. se adreseaza si unor segmente specializate de nisa?
Da
Nu
26
Care din urmatoarele criterii de segmentare sunt utilizate de compania dvs. daca va adresati persoanelor fizice?
geografic
demografic
psihografic
comportamental
27
Care din urmatoarele criterii de segmentare sunt utilizate de compania dvs. daca va adresati persoanelor juridice?
geografic
demografic
organizational
relational
individual
28
Daca aveti in vedere perceptia clientilor despre compania dvs. si produsele oferite care din urmatoarele strategii este potrivita pentru compania dvs. ?
īntarirea pozitiei curente a firmei
identificare pozitiilor neocupate de concurenta si satisfacerea unor nevoi reale pe piata
detronarea sau repozitionarea concurentei
29
Care din urmatoarele tipuri de pozitionare este utilizata de īntreprinderea dvs.?
pozitionarea bazata pe calitatea distinctiva a produselor
pozitionarea bazata pe avantajele pe care le ofera produsele
pozitionarea bazata pe ocaziile specifice īn care se utilizeaza produsele
pozitionarea orientata catre o categorie de utilizatori
pozitionarea īn raport cu marcile concurente
pozitionarea bazata pe apartenenta la o categorie de produse
pozitionarea īn raport cu originea produselor
30
Determinarea pozitiei pe piata este īn atributia?
Proprietarul companiei
Directorul General
Directorul de Marketing
Alta persoana?:
31
Cine aproba alternativa de pozitionare?
Proprietarul companiei
Directorul General
Directorul de Marketing
Alta persoana:
32
Marcati importanta componentelor mixului de marketing in etapa de lansare a produsului in organizatia dvs
f important(a)important(a)nici niciputin importantaf putin importanta
Produs
Pret
Distributie
Promovare
33
Marcati importanta componentelor mixului de marketing in etapa de crestere a produsului in organizatia dvs
f important(a)important(a)nici niciputin importantaf putin importanta
Produs
Pret
Distributie
Promovare
34
Marcati importanta componentelor mixului de marketing in etapa de maturitatea produsului in organizatia dvs
f important(a)important(a)nici niciputin importantaf putin importanta
Produs
Pret
Distributie
Promovare
35
Marcati importanta componentelor mixului de marketing in etapa de declin a produsului in organizatia dvs
f important(a)important(a)nici niciputin importantaf putin importanta
Produs
Pret
Distributie
Promovare
36
Care dintre variantele strategiei de produs este utilizata de firma dvs.daca aveti in vedere dimensiunile si structura gamei de produs
strategia selectiei sortimentale
strategia stabilitatii sortimentale
strategia diversificarii sortimentale
37
Care dintre variantele strategiei de produs este utilizata de firma dvs.daca aveti in vedere nivelul calitativ al produselor din cadrul gamei
strategia de adaptare a calitatii
strategia de diferentiere calitativa
strategia stabilitatii calitative
38
Care dintre variantele strategiei de produs este utilizata de firma dvs.daca aveti in vedere gradul de noutate al produsului
strategia mentinerii gradului de noutate
strategia perfectionarii produselor existente
strategia de asimilare de noi produse
39
Care din modalitatile de stabilire a nivelului de pret este utilizata īn īntreprinderea dvs.?
orientarea dupa costuri
orientarea dupa concurenta
orientarea dupa cerere
40
Care din urmatoarele variante strategice este utilizata īn īntreprinderea dvs., daca criteriul avut īn vedere este nivelul preturilor?
strategia preturilor īnalte
strategia preturilor moderate
strategia preturilor scazute
41
Politica de pret īn īntreprinderea dvs. se fundamenteaza pe:
preturi relativ stabile
preturi modificate frecvent
42
Īn planificarea activitatii de distributie strategia utilizata a fost:
strategia distributiei directe
strategia distributiei cu un singur intermediari
strategia distributiei cu mai multi intermediari
43
Care din urmatoarele tehnici promotionale sunt utilizate īn īntreprinderea dvs?
Publicitatea
Relatiile publice
Promovarea vanzarilor
Fortele de vanzare
44
Daca aveti in vedere obiectivele activitatii promotionale care din strategii este utilizata de firma dvs?
Strategia promovarii produselor firmei
Strategia promovarii imaginii firmei
45
Strategia utilizata de dvs. īn fuctie de structura pietei este:
Strategia diferentiata
Strategia nediferentiata
Strategia concentrata
46
Care este cea mai īnalta treapta de scolarizare pe care ati absolvit-o?
Liceu
scoala profesionala
facultate
master/studii postuniversitare
alta
47
Aveti studii sau pregatire īn domeniul marketingului?
Nu
Da (va rugam sa specificati)
48
Vārsta dvs. este:
sub 26 ani
26-35 ani
36-45 ani
46-55 ani
peste 55 ani
49
Numele organizatiei: